Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Polarisation groupCreaxBelfiusKluwerRyhoveInnovatiecentrumOpen bedrijvendag Hemkes ConsultancyBelgacomStaterUniversal CommunicationRyhoveEurotuinBNP ParibasAttentiaSVKAscentoMatexi GroupMy Kingdom For a HorseCommunicatielabVan RoeyUgentBIVVT-GroepX-straAtlantisStadsbestuur LommelAGXPeers2PeersAZ Sint-BlasiusBoerenbond,ThuishulpTeituVokaDosschemillsAdebaPartena Ziekenfonds en PartnersIBBTAssumaxRace Productions - Ridley BikesVlerick SchoolbaogroupLuminusICFBerenschotOdthVeGHOJob & Co4InstanceVacature Tidi SolutionsCocom groupBelrom Furniture- FrentlifeSocrefosFlanders DCAuxifinaINGInventisQ-ListAttentDezign CrewInterpassCentrum voor OndernemenGeers OffsetInvertoInduverREFIBODe JaegerDBM BelgiumBW BouchoutVacatureRelax Wellness CentrumAVSSoficoSEBECO INNOVATIEFDe Zwarte DoosSD WorxKrefimaVokshaardSERV Stichting Innovatie & ArbeidAssumaxISSDe Buck TravelSERR Gent Rondom GentStad GentAB MauriFlanders SynergyErgoteamVOV Lerend netwerkPort of GhentESFUnizo
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.