Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
InduverBerenschotREFIBOSERV Stichting Innovatie & ArbeidISSIBBT Hemkes ConsultancyMatexi GroupVokshaardBelgacombaogroupAssumaxAB MauriBelfiusErgoteamStad GentJob & CoVacatureVeGHOVOV Lerend netwerkDosschemills4InstanceSERR Gent Rondom Gent Tidi SolutionsUgentStaterPort of GhentCentrum voor OndernemenAVSAttentiaInterpassAdebaKrefimaVokaAssumaxEurotuinOpen bedrijvendagRyhoveUniversal CommunicationAuxifinaDe Zwarte DoosMy Kingdom For a HorsePolarisation groupBelrom Furniture- FrentlifeFlanders SynergyX-straCocom groupDe JaegerInvertoAZ Sint-BlasiusVlerick SchoolT-GroepDezign CrewAGXSEBECO INNOVATIEFCreaxUnizoBW BouchoutOdthINGKluwerDe Buck TravelCommunicatielabSocrefosGeers OffsetBoerenbond,ThuishulpStadsbestuur LommelAscentoLuminusDBM BelgiumRace Productions - Ridley BikesBIVVPeers2PeersSoficoVacatureAttentInnovatiecentrumQ-ListICFFlanders DCSVKBNP ParibasESFPartena Ziekenfonds en PartnersRyhoveInventisAtlantisVan RoeyRelax Wellness CentrumSD WorxTeitu
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.