Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Geers OffsetAdebaUniversal CommunicationEurotuinInvertoInventisAssumaxVOV Lerend netwerkStaterDe JaegerInterpassAttentiaBIVVBelgacomRelax Wellness CentrumbaogroupBerenschotSVKT-GroepMy Kingdom For a HorseIBBTPartena Ziekenfonds en PartnersSD WorxBNP ParibasOpen bedrijvendagVeGHOICFInduverDe Buck TravelVacatureINGDosschemillsPeers2PeersX-straKrefimaSEBECO INNOVATIEFMatexi GroupRyhoveAtlantisBelfiusKluwerREFIBOBW BouchoutOdth Hemkes ConsultancyStadsbestuur Lommel Tidi SolutionsSoficoUgentVokshaardDe Zwarte DoosFlanders DCSERR Gent Rondom GentAB MauriBelrom Furniture- FrentlifeRace Productions - Ridley BikesAZ Sint-BlasiusCocom groupTeituDBM BelgiumSERV Stichting Innovatie & ArbeidVacatureESFAssumaxFlanders SynergyUnizoCreaxVlerick SchoolVan RoeyAscentoQ-ListPort of GhentErgoteamJob & CoVokaCentrum voor Ondernemen4InstanceBoerenbond,ThuishulpPolarisation groupInnovatiecentrumAGXSocrefosAttentISSCommunicatielabAuxifinaDezign CrewLuminusRyhoveStad GentAVS
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.