Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
ErgoteamSD WorxGeers OffsetBoerenbond,ThuishulpAVSSocrefosDe Buck TravelJob & CoKrefimaT-GroepStaterRelax Wellness CentrumLuminusISSVlerick SchoolBelgacomSEBECO INNOVATIEF Tidi SolutionsBIVVTeituPeers2PeersVokaRace Productions - Ridley BikesOdthVacatureBerenschotDBM BelgiumFlanders DC4InstanceDezign CrewbaogroupREFIBOInduverQ-ListAtlantisRyhoveFlanders SynergySVKINGInterpassPartena Ziekenfonds en PartnersEurotuinMy Kingdom For a HorseVan RoeyBelfiusVacatureDosschemillsX-straICFDe Zwarte DoosAGXPolarisation group Hemkes ConsultancySERV Stichting Innovatie & ArbeidCentrum voor OndernemenKluwerAB MauriAuxifinaVOV Lerend netwerkSoficoAttentUgentBW BouchoutOpen bedrijvendagMatexi GroupIBBTCommunicatielabCreaxVeGHOESFVokshaardAttentiaBNP ParibasAscentoCocom groupInnovatiecentrumStad GentInvertoUniversal CommunicationAZ Sint-BlasiusAssumaxStadsbestuur LommelSERR Gent Rondom GentAssumaxRyhovePort of GhentAdebaBelrom Furniture- FrentlifeUnizoInventisDe Jaeger
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.