Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Race Productions - Ridley BikesBerenschotVacatureVan RoeyUgentDe JaegerCreaxAssumaxDBM Belgium4InstanceJob & CoStaterVacaturePeers2PeersPolarisation groupCentrum voor OndernemenEurotuinSERR Gent Rondom GentKrefimaVlerick SchoolAssumaxRyhoveInduverErgoteamOdthSoficoStad GentRyhoveRelax Wellness CentrumMatexi GroupBIVVAuxifinaStadsbestuur LommelIBBTAGXKluwerCocom groupFlanders SynergyUniversal CommunicationBelgacomVOV Lerend netwerkDe Buck TravelSEBECO INNOVATIEFSocrefosINGPort of GhentSD Worx Hemkes ConsultancyOpen bedrijvendagAVSAttentiaUnizoT-GroepAscentobaogroupVokshaardX-straBoerenbond,Thuishulp Tidi SolutionsAtlantisREFIBOAZ Sint-BlasiusBW BouchoutBelrom Furniture- FrentlifeTeituVokaSVKInventisGeers OffsetDezign CrewAdebaInvertoPartena Ziekenfonds en PartnersESFDosschemillsSERV Stichting Innovatie & ArbeidCommunicatielabMy Kingdom For a HorseBNP ParibasInterpassInnovatiecentrumLuminusBelfiusFlanders DCAB MauriVeGHODe Zwarte DoosAttentQ-ListICFISS
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.