Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
SoficoAB MauriX-straErgoteamSVKKrefimaIBBTQ-ListPolarisation groupDezign CrewVlerick SchoolInventisAssumaxMy Kingdom For a HorseOpen bedrijvendagINGSERR Gent Rondom GentBW BouchoutAdebaVacature4InstanceSD WorxAVSBIVVBoerenbond,ThuishulpSocrefosVokaAtlantisDBM BelgiumRyhoveVeGHOOdthAttentICFAuxifinaCentrum voor OndernemenEurotuinInduverSERV Stichting Innovatie & ArbeidTeituAZ Sint-BlasiusStaterESFFlanders DCAttentiaREFIBOBelrom Furniture- FrentlifeUgentVan RoeyKluwerVacatureBerenschotRelax Wellness CentrumGeers OffsetVokshaardCommunicatielabAscentoInnovatiecentrumBelgacomStadsbestuur LommelDe Zwarte DoosbaogroupRace Productions - Ridley BikesVOV Lerend netwerkBelfius Tidi Solutions Hemkes ConsultancyDe JaegerAGXLuminusBNP ParibasStad GentDe Buck TravelSEBECO INNOVATIEFJob & CoInterpassAssumaxDosschemillsT-GroepPort of GhentISSFlanders SynergyMatexi GroupCocom groupCreaxPartena Ziekenfonds en PartnersUnizoInvertoRyhoveUniversal CommunicationPeers2Peers
Terug naar overzicht

Houding tegenover innovatie

Alle bedrijven nemen een bepaalde houding tegenover innovatie in. De mate waarin zij al dan niet aan innovatie doen kan bekeken worden door een aantal indicatoren, namelijk:

  • Opdrachten aannemen die verder gaan dan het huidige aanbod
  • Regelmatig nieuwe producten en diensten bedenken
  • Het verbeteren van het huidige assortiment
  • Experimenteren met nieuwe vormen van producten en diensten in de markt
  • Compleet nieuwe producten op de markt brengen
  • Regelmatig nieuwe verkoopkanalen gebruiken of het verbeteren van oude kanalen
  • Regelmatig nieuwe klanten in nieuwe markten benaderen
  • Verdiepen van bestaande klanten relaties
  • Kostenverlaging van interne processen speelt een belangrijke rol
  • Schaalvoordelen vergroten door intensivering van bestaande markten