Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
X-stra4InstanceRace Productions - Ridley BikesRyhoveISSAdebaICFAtlantisAuxifinaInduverBelfiusDe Zwarte DoosJob & CoVOV Lerend netwerkVlerick SchoolUniversal CommunicationDe JaegerUgentCocom groupAGXAscentoAssumaxBNP ParibasVokaSoficoVokshaardSocrefosPartena Ziekenfonds en PartnersBelrom Furniture- FrentlifeIBBTCreaxMy Kingdom For a HorseBelgacomAZ Sint-BlasiusINGVan RoeyBerenschotDosschemillsQ-ListInvertoTeituCommunicatielabOpen bedrijvendagInnovatiecentrum Tidi SolutionsVeGHODezign CrewSERR Gent Rondom GentAssumaxPort of GhentVacatureBoerenbond,ThuishulpVacatureAttentMatexi GroupErgoteamKrefimaStadsbestuur LommelInventis Hemkes ConsultancyBW BouchoutDBM BelgiumCentrum voor OndernemenInterpassLuminusRyhoveSD WorxStaterAVSSEBECO INNOVATIEFFlanders DCStad GentBIVVAttentiaSVKKluwerOdthGeers OffsetAB MauriUnizoFlanders SynergyPolarisation groupbaogroupRelax Wellness CentrumSERV Stichting Innovatie & ArbeidEurotuinREFIBOT-GroepESFPeers2PeersDe Buck Travel
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.