Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
AB MauriRyhoveRelax Wellness CentrumUgent Tidi SolutionsBelfiusTeituAZ Sint-BlasiusFlanders DCAuxifinaVokaDBM BelgiumDezign CrewVacatureAdebaInnovatiecentrumPolarisation groupINGVeGHOISSAssumaxErgoteamCreaxSEBECO INNOVATIEFInterpassStadsbestuur LommelCommunicatielabVacatureOpen bedrijvendagOdthLuminusX-straAscentoCentrum voor OndernemenT-GroepVOV Lerend netwerkGeers OffsetQ-ListFlanders SynergyDe Buck TravelREFIBOSoficoKrefimaESFVokshaardBIVVDe JaegerPartena Ziekenfonds en PartnersUnizoSERV Stichting Innovatie & ArbeidBoerenbond,ThuishulpMatexi GroupBelgacomRace Productions - Ridley BikesVlerick SchoolPort of GhentAttentiaRyhoveVan RoeyEurotuinAttentAVSbaogroupSD Worx Hemkes ConsultancyInventisAssumaxBerenschotPeers2PeersJob & CoUniversal CommunicationSVKStad GentIBBTAtlantisICFCocom groupInduverSERR Gent Rondom GentAGXKluwerMy Kingdom For a HorseInvertoDe Zwarte DoosBNP ParibasSocrefosStaterDosschemillsBelrom Furniture- FrentlifeBW Bouchout4Instance
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.