Bedrijven die de denkkracht en ervaring van kenniswerkers gebruiken om te komen tot nieuwe en innovatieve processen, producten en dienstverlening zijn innovatief. Hoe moet die innovatie georganiseerd worden? Elk bedrijf heeft daarover een eigen visie.
Vragen rond het organiseren van innovatie zijn:
- Waar moet u op letten bij het organiseren van innovatie? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen?
- Moet u medewerkers algemeen oproepen om innovatief te zijn, of enkel bij bepaalde problemen?
- Moeten kenniswerkers beloond worden met extra geld voor een goed idee of niet?
De huidige economische context daagt kennisbedrijven uit om een nieuwe vorm van dienstverlening toe te passen. Om te blijven groeien, moeten bedrijven zich kunnen aanpassen. Het boek van Ingrid Walry, CEO van SEBECO, De kracht van de slimme dialoog, biedt antwoorden op de uitdagingen waar bedrijven voor staan.
Hebt u een relevante bijdrage of een uitgesproken mening over dit onderwerp? Discussieer dan mee op de LinkedIn-discussie over het organiseren van innovatie.
Download De kracht van de slimme dialoog