Ingrid Walry
Geplaatst op donderdag 10 mei 2012
Creativiteit is dè enige echte vitaminepil voor Ingrid Walry, oprichter en chief executive officer van SEBECO. Met haar 22 jaar vakervaring is SEBECO, het langst bestaande “one stop shop voor call en contactcenters” van België.
SEBECO’s ‘intelligente klantinteractie’ techniek creëert toegevoegde waarde bij elk contact waardoor elk contact ‘slimme’ waarde krijgt. Zo haalt SEBECO het meeste uit elk klantcontact en behaalt zij een hoger en duurzamer resultaat. Immers, deze ‘intelligente klantinteractie’ techniek laat elke klantendienst flexibel op veranderingen in houding en gedrag van klanten anticiperen. In haar gedrevenheid om steeds innovatief en creatief te handelen, staat bij SEBECO kennis -delen en -overdracht centraal om zo de klant positief te blijven verbazen en de juiste doelstellingen, objectieven en streefcijfers te bereiken.
Met de interne en externe klant als centrale spilfiguur organiseert Ingrid Walry haar bedrijfsvoering rond :
- Maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen
- Diversiteit
- Streven naar optimale kwaliteit door talentontwikkeling te zien als het alter ego van deze kwaliteit
- ‘Lean’ bedrijfsvoering en minimaliseren van waste.
Ingrid Walry staat er persoonlijk garant voor dat klanten meer zijn dan alleen maar tevreden, maar hun samenwerking met SEBECO als een ultieme en “slimme” klantervaring beleven.
Overal waar zij komt, ontpopt Ingrid Walry zich tot pleitbezorger van het ondernemingsleven: in werkgeversorganisaties, in competentiepolen van de overheid, in het lokale ondernemersleven, in scholen en in innovatiemiddens. Zij verkondigt enthousiast en met veel gevoel voor humor haar ‘blijde boodschap’ : contact center toepassingen en telemarketing zijn een uitstekend middel om bestaande klanten te binden en om nieuwe klanten te vinden.