Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
VeGHOPort of GhentAZ Sint-BlasiusPolarisation groupICFRyhoveUnizoBIVVAVSFlanders DCISSX-straBelgacomVacature Hemkes ConsultancyKrefimaTeituDBM BelgiumBelrom Furniture- FrentlifeVOV Lerend netwerkPeers2PeersInnovatiecentrumCreaxMy Kingdom For a HorseRyhoveDosschemillsAdebaAssumaxBoerenbond,ThuishulpOdthVacatureDe JaegerBW BouchoutPartena Ziekenfonds en PartnersEurotuinAssumaxKluwerFlanders SynergyInterpassT-GroepREFIBOSERR Gent Rondom GentJob & CoINGVlerick SchoolAB MauriStadsbestuur LommelSocrefosAGXbaogroupErgoteamVokaAtlantisUgentAttentDezign CrewLuminusMatexi GroupCentrum voor OndernemenInventisStad GentQ-ListSERV Stichting Innovatie & ArbeidSofico4InstanceSVKESFRelax Wellness CentrumSD WorxAttentiaOpen bedrijvendagCocom groupVokshaardCommunicatielabSEBECO INNOVATIEFRace Productions - Ridley BikesVan RoeyDe Buck TravelStater Tidi SolutionsAscentoDe Zwarte DoosIBBTAuxifinaBelfiusUniversal CommunicationInvertoBNP ParibasGeers OffsetBerenschotInduver

Customer Journey Map

Naar een betere dienstverlening

Customer Journey Map is een methodiek ontwikkeld door het innovatiecentrum. Dit dient voor het spotten van kansen voor een betere dienstverlening door het visualiseren van het traject dat de klant doorloopt bij het project.

Bij deze tool wordt de klant centraal gezet en doorloopt u het klantproces door de ogen van de klant. De focus ligt bij de contactmomenten die de organisatie heeft met de klant. Door te luisteren naar de noden en behoeften van de klant, ontstaan opportuniteiten om een excellente customer experience uit te bouwen. Zo bouwt u als bedrijf ook een merkidentiteit uit en verwerft u inzicht hoe u de dienstverleningsprocessen nog beter richt vanuit de behoeften van de klant.

Inzicht in hoe uw klant uw producten en diensten beoordeelt en wat uw klant wenst, is de sleutel voor klanttevredenheid en klantloyaliteit. Door klantgericht te denken, maakt u het verschil met de concurrentie. Klanten kopen niet enkel een product of dienst, maar ook de ervaring. De customer experience is een belangrijke component om uw klant tevreden te houden en zo een langdurige relatie op te bouwen.

Maak de customer journey

In een workshop gaat u brainstormen via de customer journey methode. Zo ontstaan waardevolle inzichten om in te spelen op hetgeen de klant vraagt, verwacht, en hoopt. Deze ideeën kunnen omgezet worden in nieuwe en verbeterde diensten die waarde creëren voor de klant en voor het bedrijf. De workshop wordt kosteloos verzorgd door een innovatieadviseur en duurt ongeveer drie uur.

Neem contact op met ons en ontdek wat de customer journey methode voor uw onderneming kan betekenen.