Wat vindt de klant?
Een ellips is een natuurfenomeen waarbij het spanningsveld tussen twee bestaande en onafhankelijke elementen positief geladen is, zodat beiden zich tot elkaar bewegen in een repetitief verband van loslaten en aantrekken.
Naar analogie met dit symbool krijgt de klant service die in de lijn licht met zijn verwachtingen. De procesellips is dan ook een tool waarmee u naar de mening van de klant vraagt en die zijn mening kan geven over een projectverloop. Zo komt u te weten wat goed verliep en waar nog aan gewerkt kan worden.
De procesellips is een vragenlijst waarmee de klant zijn mening kan geven over de organisatie van een project.
De vragenlijst bestaat uit vier fasen:
- Fase 1: de voorbereiding
- Fase 2: de projectuitvoering
- Fase 3: de analyses en rapporten
- Fase 4: de eindevaluatie en algemeenheden
Bij elke vraag antwoordt u met zwak, matig, goed, uitstekend of niet van toepassing.
De procesellips biedt een meerwaarde voor:
- De uitvoering van het project
- De evaluatie van de werknemers die eraan meegewerkt hebben
- De terugkoppeling van de gehele evaluatie van het project met de klant
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Download