Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
baogroupErgoteamSoficoInverto4InstanceBIVVAscentoAGXAttentVokaQ-ListICFPeers2PeersAttentiaJob & CoFlanders SynergyDBM BelgiumIBBTStaterRyhoveVOV Lerend netwerkLuminusVacatureINGDosschemillsSERR Gent Rondom GentSEBECO INNOVATIEFCentrum voor OndernemenAZ Sint-BlasiusCreaxDe Buck TravelVokshaard Tidi SolutionsVeGHODe Zwarte DoosRyhoveRace Productions - Ridley BikesAtlantisVan RoeyStadsbestuur LommelAVSAuxifinaInduverBoerenbond,ThuishulpCocom groupUgentUniversal CommunicationOdthPort of GhentDe JaegerSD WorxDezign CrewOpen bedrijvendagKrefimaBelgacomBerenschotAB MauriInterpassSVKMatexi GroupESFGeers OffsetBW BouchoutInnovatiecentrumVacatureStad GentInventisTeituKluwerT-GroepUnizoBNP ParibasPolarisation groupMy Kingdom For a HorseAdeba Hemkes ConsultancyX-straSocrefosSERV Stichting Innovatie & ArbeidAssumaxBelrom Furniture- FrentlifeFlanders DCAssumaxREFIBOBelfiusCommunicatielabISSPartena Ziekenfonds en PartnersRelax Wellness CentrumEurotuinVlerick School
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.