Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Job & CoDosschemillsSEBECO INNOVATIEFBoerenbond,ThuishulpDezign CrewDBM BelgiumOpen bedrijvendagAdeba Hemkes ConsultancyBW BouchoutAVSCocom groupUnizoStad GentAscentoInduverInnovatiecentrumInterpassRace Productions - Ridley BikesUniversal CommunicationESFMy Kingdom For a HorsePort of GhentAGXKluwerSocrefosOdthbaogroupRelax Wellness CentrumDe JaegerQ-ListVeGHOFlanders SynergyAuxifinaMatexi GroupREFIBOEurotuinAB Mauri4InstanceVacatureFlanders DCAssumaxINGUgentRyhoveStaterVokaBelfiusVokshaardStadsbestuur LommelSD WorxDe Zwarte DoosAtlantisISSX-straIBBTGeers OffsetT-GroepAZ Sint-BlasiusLuminusTeituAttentSoficoVacatureAttentiaBelrom Furniture- FrentlifeErgoteamPolarisation groupVlerick SchoolVOV Lerend netwerkBerenschotCreaxSERV Stichting Innovatie & ArbeidDe Buck TravelCentrum voor OndernemenKrefimaBelgacomPartena Ziekenfonds en PartnersBNP ParibasSVKInventisRyhoveInvertoICFPeers2Peers Tidi SolutionsSERR Gent Rondom GentCommunicatielabVan RoeyAssumaxBIVV
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.