Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
RyhoveCommunicatielabAuxifinaCreaxOpen bedrijvendagT-GroepPolarisation groupKrefimaLuminusVokaAttentICFRyhoveVokshaardSEBECO INNOVATIEFInvertoInnovatiecentrum Hemkes ConsultancyDe Buck TravelUgent Tidi SolutionsSoficoDosschemillsESFPort of GhentGeers OffsetBerenschotAdeba4InstanceVlerick SchoolInventisAssumaxVeGHOMy Kingdom For a HorseSERV Stichting Innovatie & ArbeidErgoteamINGCentrum voor OndernemenRace Productions - Ridley BikesISSAtlantisIBBTFlanders SynergyVan RoeyBelrom Furniture- FrentlifeBW BouchoutOdthStadsbestuur LommelAssumaxVOV Lerend netwerkX-straAVSDezign CrewDBM BelgiumInduverSocrefosAZ Sint-BlasiusUnizoVacaturePartena Ziekenfonds en PartnersEurotuinBIVVFlanders DCBoerenbond,ThuishulpAscentoMatexi GroupAB MauriKluwerAGXREFIBOSVKbaogroupTeituStad GentDe JaegerSD WorxRelax Wellness CentrumDe Zwarte DoosBNP ParibasQ-ListStaterVacatureSERR Gent Rondom GentAttentiaCocom groupInterpassPeers2PeersBelgacomJob & CoBelfiusUniversal Communication
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.