Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Belrom Furniture- FrentlifeDe Zwarte DoosISSInventis4InstanceSocrefosSoficoVokshaardBelfiusRace Productions - Ridley BikesStadsbestuur LommelStaterDe JaegerAscentoRelax Wellness CentrumRyhoveErgoteamAZ Sint-BlasiusVacatureAssumaxBW BouchoutStad GentJob & Cobaogroup Hemkes ConsultancySERV Stichting Innovatie & ArbeidBoerenbond,ThuishulpAssumaxMatexi GroupINGESFUgentX-straDBM BelgiumFlanders SynergyMy Kingdom For a HorseKluwerUniversal CommunicationPeers2PeersPort of GhentInduverSEBECO INNOVATIEFSERR Gent Rondom GentVlerick SchoolDe Buck TravelInterpassCreaxICFBerenschotPolarisation groupBelgacomAuxifinaSD WorxQ-ListOpen bedrijvendagVOV Lerend netwerkT-GroepREFIBOOdthIBBTCommunicatielabInvertoCocom groupInnovatiecentrumLuminusEurotuinKrefimaBNP ParibasPartena Ziekenfonds en PartnersBIVVFlanders DCCentrum voor OndernemenAGX Tidi SolutionsAtlantisDosschemillsRyhoveAttentVeGHOAttentiaAB MauriAdebaSVKGeers OffsetDezign CrewVokaUnizoAVSTeituVan RoeyVacature
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.