Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
InventisAttentUnizoVacatureAZ Sint-BlasiusInvertoAttentiaBelrom Furniture- FrentlifePeers2PeersBW BouchoutCommunicatielabInnovatiecentrumCreaxESFFlanders SynergyAssumaxRyhoveKluwerGeers OffsetAuxifinaINGSVKBelgacomTeituSERV Stichting Innovatie & ArbeidStadsbestuur LommelQ-ListCentrum voor OndernemenREFIBOVOV Lerend netwerkErgoteamDe JaegerInterpassX-straFlanders DC Tidi SolutionsMatexi GroupDe Zwarte DoosVan RoeyAdebaRelax Wellness CentrumVokaISSPort of GhentInduverStaterAssumaxOdth Hemkes ConsultancyAGXStad GentT-GroepAtlantisKrefimaRyhoveOpen bedrijvendagVlerick SchoolSoficoVacatureEurotuinDezign CrewVeGHOMy Kingdom For a HorsePolarisation groupCocom groupUniversal CommunicationBNP ParibasAVSBerenschotSocrefosICF4InstancePartena Ziekenfonds en PartnersUgentJob & CoBelfiusLuminusBoerenbond,ThuishulpSD WorxSERR Gent Rondom GentBIVVSEBECO INNOVATIEFAscentoAB MauribaogroupDBM BelgiumIBBTDosschemillsRace Productions - Ridley BikesDe Buck TravelVokshaard
Terug naar overzicht

Houding tegenover innovatie

Alle bedrijven nemen een bepaalde houding tegenover innovatie in. De mate waarin zij al dan niet aan innovatie doen kan bekeken worden door een aantal indicatoren, namelijk:

  • Opdrachten aannemen die verder gaan dan het huidige aanbod
  • Regelmatig nieuwe producten en diensten bedenken
  • Het verbeteren van het huidige assortiment
  • Experimenteren met nieuwe vormen van producten en diensten in de markt
  • Compleet nieuwe producten op de markt brengen
  • Regelmatig nieuwe verkoopkanalen gebruiken of het verbeteren van oude kanalen
  • Regelmatig nieuwe klanten in nieuwe markten benaderen
  • Verdiepen van bestaande klanten relaties
  • Kostenverlaging van interne processen speelt een belangrijke rol
  • Schaalvoordelen vergroten door intensivering van bestaande markten