Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
BelfiusSoficoGeers OffsetAB MauriLuminusREFIBODosschemillsBerenschotInduverDe JaegerVoka Hemkes ConsultancyESFUgentFlanders SynergyVlerick SchoolCommunicatielabStaterBoerenbond,ThuishulpEurotuinVacatureVokshaardFlanders DCICFBW BouchoutInvertoINGAtlantisAssumaxOpen bedrijvendagVacatureSERV Stichting Innovatie & ArbeidMatexi GroupDe Zwarte DoosSEBECO INNOVATIEFKrefimaRelax Wellness CentrumBelgacombaogroupUnizoRace Productions - Ridley BikesPartena Ziekenfonds en PartnersAGXSVKPeers2PeersBelrom Furniture- FrentlifeRyhoveKluwerAssumaxInterpassBNP ParibasISSTeituAttentRyhovePolarisation groupX-straBIVVAttentiaInnovatiecentrumCentrum voor OndernemenOdthMy Kingdom For a HorseVOV Lerend netwerkErgoteamPort of GhentAscentoDezign Crew Tidi Solutions4InstanceAuxifinaAZ Sint-BlasiusVeGHOInventisIBBTT-GroepStad GentSERR Gent Rondom GentCocom groupJob & CoStadsbestuur LommelAVSDBM BelgiumSD WorxSocrefosDe Buck TravelUniversal CommunicationCreaxAdebaVan RoeyQ-List
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.