Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
SERV Stichting Innovatie & Arbeid Tidi SolutionsInvertoRyhoveBIVVFlanders DCOpen bedrijvendagMy Kingdom For a HorseRelax Wellness CentrumCentrum voor OndernemenICFDosschemillsAscentoPartena Ziekenfonds en PartnersMatexi GroupSEBECO INNOVATIEFVokshaardBelgacomUnizoUniversal CommunicationBoerenbond,ThuishulpAZ Sint-BlasiusStadsbestuur LommelPort of GhentIBBTBelrom Furniture- FrentlifeAttentiaAVSDe Zwarte DoosSoficoBNP ParibasStaterVOV Lerend netwerkING Hemkes ConsultancyBelfiusVan RoeyErgoteamDe JaegerJob & CoSVKAB MauriVacatureFlanders SynergyCommunicatielabAdebaVlerick SchoolRace Productions - Ridley BikesOdthSD WorxGeers OffsetAuxifinaSocrefosVokaAssumaxInterpassAGXEurotuinInventisUgentKluwerRyhoveDBM BelgiumVeGHO4InstanceAtlantisVacatureISSSERR Gent Rondom GentCreaxT-GroepBW BouchoutX-strabaogroupAssumaxInduverPeers2PeersLuminusESFAttentBerenschotPolarisation groupCocom groupREFIBODe Buck TravelKrefimaInnovatiecentrumStad GentDezign CrewQ-ListTeitu
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.