Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Van RoeyESFMatexi GroupAscentoAssumaxDe JaegerAB MauriAZ Sint-BlasiusVOV Lerend netwerkSD WorxInventisBIVVT-GroepRyhoveSVKDe Buck TravelInterpassAtlantisSocrefosAssumaxPolarisation groupIBBTRyhoveISSDezign CrewVokaStadsbestuur LommelRelax Wellness CentrumCreaxICFVeGHOVlerick SchoolVacatureCentrum voor Ondernemen Tidi SolutionsVokshaard4InstanceBelgacomQ-ListAdebaInnovatiecentrumDosschemillsRace Productions - Ridley BikesBoerenbond,ThuishulpDBM BelgiumEurotuinBelfiusCocom groupErgoteamTeituPartena Ziekenfonds en PartnersGeers OffsetSoficoOdthBNP ParibasX-straVacatureKluwerAGXFlanders SynergyOpen bedrijvendagInvertoStad GentAttentiaBW BouchoutAuxifinaDe Zwarte DoosMy Kingdom For a HorseJob & CoUgent Hemkes ConsultancyPort of GhentUniversal CommunicationAttentPeers2PeersUnizoBerenschotINGAVSLuminusKrefimaSERR Gent Rondom GentCommunicatielabFlanders DCStaterbaogroupSEBECO INNOVATIEFSERV Stichting Innovatie & ArbeidInduverBelrom Furniture- FrentlifeREFIBO
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.