Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Cocom groupSEBECO INNOVATIEFCentrum voor OndernemenInterpassInnovatiecentrumRelax Wellness CentrumINGT-GroepDe Jaeger4InstanceEurotuinOpen bedrijvendagMatexi GroupREFIBOSD WorxBNP ParibasAssumaxAVSPolarisation groupDosschemillsBIVVKluwerKrefimaPort of GhentSERR Gent Rondom GentUnizoLuminus Hemkes ConsultancyAuxifinaQ-ListInvertoDe Zwarte DoosGeers OffsetFlanders SynergyInventisVacatureAdebaPeers2PeersVacatureRyhoveUniversal CommunicationISSBelgacomPartena Ziekenfonds en PartnersSVKDezign CrewVan RoeyBerenschotCreaxAscentoBelrom Furniture- FrentlifeInduverDe Buck TravelVokaAttentiaTeituAZ Sint-BlasiusOdthMy Kingdom For a HorseErgoteamAssumaxX-straAGXIBBTBoerenbond,ThuishulpCommunicatielabDBM Belgium Tidi SolutionsSoficoVeGHObaogroupFlanders DCSERV Stichting Innovatie & ArbeidESFVlerick SchoolSocrefosStaterVokshaardBW BouchoutICFStad GentVOV Lerend netwerkStadsbestuur LommelRace Productions - Ridley BikesRyhoveBelfiusAtlantisAB MauriUgentAttentJob & Co
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.