Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
VacatureICFSD WorxRyhoveJob & CobaogroupSEBECO INNOVATIEFIBBTUgentDe JaegerAZ Sint-BlasiusInduverPeers2PeersSERV Stichting Innovatie & ArbeidAtlantisOpen bedrijvendagVokshaardESFDezign CrewLuminusAscentoSoficoVan RoeyGeers OffsetBerenschotRyhoveDosschemillsFlanders SynergyStad GentVeGHOVOV Lerend netwerkSVKFlanders DCCommunicatielabInvertoAttentMatexi GroupOdthAssumaxAGXAdebaSERR Gent Rondom GentINGBelgacomBIVVBoerenbond,ThuishulpAB MauriPolarisation groupBelrom Furniture- FrentlifeInventisBelfiusAttentiaBNP Paribas4InstanceCentrum voor OndernemenVokaKluwerStaterMy Kingdom For a Horse Tidi SolutionsISSDBM BelgiumPort of GhentStadsbestuur LommelREFIBOInnovatiecentrumDe Zwarte DoosPartena Ziekenfonds en PartnersUnizoDe Buck TravelVlerick SchoolCreaxSocrefosRace Productions - Ridley BikesErgoteamEurotuinVacatureBW BouchoutAssumaxTeituX-stra Hemkes ConsultancyQ-ListInterpassRelax Wellness CentrumKrefimaUniversal CommunicationAVSAuxifinaCocom groupT-Groep
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.