Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
SoficoMy Kingdom For a HorseAtlantisAB MauriInduverStaterRace Productions - Ridley BikesPeers2PeersTeitu Tidi SolutionsAttentiaVokaIBBTT-GroepINGPartena Ziekenfonds en PartnersAssumaxFlanders SynergyOpen bedrijvendagVacatureBoerenbond,ThuishulpAttentUniversal CommunicationSEBECO INNOVATIEFErgoteamPolarisation groupDe Zwarte DoosBW BouchoutVan RoeyQ-ListInterpassCentrum voor OndernemenBelgacomVokshaardDBM BelgiumSERV Stichting Innovatie & ArbeidDezign CrewKluwerSD WorxVOV Lerend netwerkOdthBerenschotREFIBOLuminusAuxifinaUnizoDe JaegerBNP ParibasAscentoBelrom Furniture- FrentlifeSocrefosVeGHOAdebaJob & CoAVSDosschemillsCocom groupGeers OffsetDe Buck TravelVacatureUgentStad GentStadsbestuur LommelFlanders DCCommunicatielab4InstanceSVKRyhoveESFAssumaxAZ Sint-BlasiusInventisVlerick SchoolbaogroupAGXBIVVCreax Hemkes ConsultancyInnovatiecentrumRyhoveISSKrefimaX-straSERR Gent Rondom GentPort of GhentRelax Wellness CentrumEurotuinMatexi GroupICFBelfiusInverto
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.