Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
CommunicatielabSD WorxAZ Sint-BlasiusAssumaxSocrefosBW BouchoutISSStad GentX-straAuxifinaGeers OffsetBoerenbond,ThuishulpInduverUnizoAttentbaogroupVan RoeyBNP ParibasInterpassAVSUgentSEBECO INNOVATIEFRyhoveT-GroepCocom groupPort of GhentPolarisation groupEurotuinStaterDezign CrewFlanders DCLuminusIBBTFlanders SynergySoficoDosschemillsVeGHOAGXAdebaBelfiusDe Zwarte DoosInnovatiecentrum Hemkes ConsultancyStadsbestuur LommelDe JaegerSERR Gent Rondom GentSVK Tidi SolutionsBelrom Furniture- FrentlifePeers2PeersINGDe Buck TravelRelax Wellness CentrumAB MauriBelgacomVacatureAttentiaBerenschotRace Productions - Ridley BikesRyhoveBIVVREFIBOAscentoVlerick SchoolICFAssumaxTeituKrefimaErgoteamESFAtlantisMatexi GroupCentrum voor OndernemenInventisVacatureInvertoUniversal CommunicationKluwerOpen bedrijvendag4InstancePartena Ziekenfonds en PartnersMy Kingdom For a HorseQ-ListVokaSERV Stichting Innovatie & ArbeidOdthDBM BelgiumCreaxVokshaardVOV Lerend netwerkJob & Co
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.