Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
CreaxInterpassPolarisation groupESFbaogroupStadsbestuur LommelDezign CrewAGXAZ Sint-BlasiusMatexi GroupPort of GhentCommunicatielabAssumaxAB MauriBelgacomVeGHOInduverStaterSocrefosUniversal CommunicationCocom groupBerenschotOdthDBM BelgiumStad GentUgentSERV Stichting Innovatie & ArbeidRyhoveVlerick SchoolPartena Ziekenfonds en PartnersVokshaardISS4InstanceAttentAVSFlanders DCSERR Gent Rondom GentSEBECO INNOVATIEFSVKX-straIBBTBIVVSD WorxQ-ListCentrum voor OndernemenVan RoeyVacatureREFIBORelax Wellness CentrumAdebaDosschemillsTeitu Tidi SolutionsT-GroepInnovatiecentrumAscentoKluwerBoerenbond,ThuishulpAtlantisGeers OffsetFlanders SynergySoficoAuxifinaRace Productions - Ridley BikesAssumaxEurotuinMy Kingdom For a HorseVokaRyhoveICFBNP ParibasDe JaegerInvertoJob & CoUnizoDe Buck TravelBW BouchoutBelfiusPeers2PeersOpen bedrijvendagBelrom Furniture- FrentlifeDe Zwarte DoosLuminusVacatureVOV Lerend netwerkAttentiaKrefimaINGErgoteam Hemkes ConsultancyInventis
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.