Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
CommunicatielabAB MauriREFIBOINGUniversal CommunicationSEBECO INNOVATIEFBerenschotLuminusVlerick SchoolAttentiaBIVVSoficoCreaxKluwerIBBTTeituAuxifinaAscentoDBM BelgiumRace Productions - Ridley BikesVeGHODe Buck TravelDe JaegerUgentMatexi GroupCocom groupbaogroupEurotuinErgoteamKrefima4InstanceVacatureT-GroepOpen bedrijvendagAdebaAttentJob & CoX-straVan RoeyAtlantisAVSAssumaxPort of GhentInventisISSBelgacom Hemkes ConsultancyInterpassSD WorxStaterSERR Gent Rondom GentBoerenbond,ThuishulpDe Zwarte DoosCentrum voor OndernemenPolarisation groupGeers OffsetVacatureBelrom Furniture- FrentlifeBW BouchoutICFInnovatiecentrumFlanders DC Tidi SolutionsBelfiusUnizoVOV Lerend netwerkDosschemillsVokshaardAZ Sint-BlasiusBNP ParibasQ-ListRelax Wellness CentrumRyhoveStadsbestuur LommelVokaMy Kingdom For a HorseESFRyhoveSERV Stichting Innovatie & ArbeidPeers2PeersAssumaxInduverSocrefosSVKPartena Ziekenfonds en PartnersFlanders SynergyDezign CrewStad GentInvertoAGXOdth
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.