Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
4InstancebaogroupPeers2PeersDezign CrewDe Zwarte DoosBelgacomUnizoDosschemillsPolarisation groupCommunicatielabVan RoeyVlerick SchoolGeers OffsetIBBTStadsbestuur LommelCentrum voor OndernemenSERV Stichting Innovatie & ArbeidInventisT-GroepCreaxInnovatiecentrumLuminusMatexi GroupJob & CoBelfiusSVKBelrom Furniture- FrentlifeSocrefosAssumaxVokaX-straInvertoSERR Gent Rondom GentBerenschotUgentQ-ListBoerenbond,ThuishulpVokshaardTeituAuxifinaISSKluwerInterpassPartena Ziekenfonds en PartnersAttentSEBECO INNOVATIEFAssumaxSD WorxFlanders DCVacatureDBM BelgiumAtlantisDe JaegerStad GentRyhoveREFIBOErgoteamOdthICFBIVVPort of GhentKrefimaAttentiaESFINGBNP ParibasSoficoVacatureAB MauriEurotuin Hemkes ConsultancyStaterRyhoveAdebaInduverAscentoMy Kingdom For a HorseRace Productions - Ridley BikesCocom groupBW BouchoutVOV Lerend netwerkDe Buck TravelAGXAZ Sint-BlasiusRelax Wellness CentrumOpen bedrijvendagAVSUniversal CommunicationFlanders Synergy Tidi SolutionsVeGHO
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.